Foto – Album/ Fieri me bukuritë e tij*

Fieri, qyteti që po hedh shtat e po zbukurohet nga dita në ditë.

Rrugët, trotuaret, lulishtet, blloqet e pallateve, çdo ditë e më tepër zbukurohen jo vetëm nga ngjyrat që kanë marrë fasadat e pallateve dhe institucioneve por edhe nga lulet shumëngjyrëshe që kanë mbushur lulishtet, të vogla e të mëdha, pavarësishtë ndonjë parajonaku që shkon i shkul nga lulishtja dhe i mbjell në vazot e ballkonit personal.
Ashtu rrugë më rrugë, bllok më bllok, lagje më lagje, Fieri po ndryshon çdo ditë e më tepër. Këto ndryshime kanë ardhur falë punës së përkushtuar të punonjësve të bashkisë Fier, stafit të saj të drejtuar nga Armando Subashi
Falë fotografit fierak Mirseld Ylldisi i cili orë pa orë, ditën apo natën, me shi, diell apo dëborë, me aparatin fotografik ka fiksuar momente, çaste nga bukuritë e qytetit tonë.

Shikoni më poshtë


















Shkrim i sponsorizuar

Comments